tisdag 17 mars 2009

Host host..


..säger Kasper! Och snoret rinner.. Min lilla kille är inte helt piggelin idag, hade bokat in fika med Tina men vi flyttade fram det, likaså lunchen imorn. Wilma är så liten fortfarande så det är inte värt att riskera något. Det blir nog lek & bus med kusinerna istället. Dagen har ägnats åt skrubb i badrummet, dammsugning, rensning i garderoben och tvätt.. Men det slog mig när jag slet att man hinner med en hel del när man har en hemmadag så jag är rätt nöjd. Imorn ska jag leta fram kofoten för nu ska golvet bort i uterummet, på lördag klinkar vi.. ;) Här kommer ett litet smakprov på hur det kommer bli (plattorna ser inte riktigt så mörka ut i verkligheten). Fönsterbräda ska fixas och fönstrena ska genomgå en lättare renovering nån gång framöver, när alla andra "små" projekt är klara.. Hrmpf?!