tisdag 3 mars 2009

Kasper & Meja

Det var inte helt lätt att få bra bilder på busungarna idag, när den ena satt sött & kollade in i kameran kollade den andra bort och efter några bilder tog batterierna slut.. :) Kasper har totalvägrat äta idag, jag sa till Josefin innan matningen att "nu kommer du få dig en uppvisning" men aldrig hade jag trott att det skulle bli en SÅN uppvisning. Jag trodde det skulle vara som vanligt med några utspottningar, muta med fruktpuré och viftningar men dagens matning slog alla rekord med råge. Det flög mat, inte ens BARA fruktpuré fick jag i honom. Väl hemma fick jag i honom yttepytte med ris kl 14.00 då hade han inte ätit sedan vällingen i morse kl 07.30. Inte ens nattvällingen tog han mycket av. Vi får hoppas han äter desto mer imorn min lille prins! Ikväll har jag hunnit med en runda bort till Sara, fick jättegoda scones och kaffe!! Kunde inte stanna kvar och titta på Desperate för Tobbe skulle iväg & träna. Nu ska jag kolla till lillen som verkar hosta som bara den där inne.. Kram kram