tisdag 10 mars 2009

Måndagsfika blev tisdagsfika


Tittade bort för en sekund.. :)
Igår blev det ingen fika med granntjejerna efter promenaden, så idag gjorde vi ett nytt försök fast bara Lisa & jag eftersom Hanna har FG. Kasper & Ella fick leka av sig lite, och även idag bubblade Kasper på som bara den.. Han är bara för go när han pratar, inte ett vettigt ord får han fram mer än mamma då & då och kanske titta men ordmelodin har han!! Ella tyckte kisen var spännande, tur han satt på betryggande avstånd utanför fönstret - för bådas del tror jag.. ;)
Nu kom Tobbe hem och berättade att lördagsmatchen är flyttad till kl 12.00 istället för kl 19.00. Jag som precis ÄNDRAT tjejträffen till förmiddagen istället för kvällen. Vi skulle bubbla på Ronneby Brunn och sen äta lunch ihop, vad gör jag nu? Vem ska ha Kasper? Och jag lovar, det är alltid jag som strular när vi ska ses, kalendern kanske är för fullbokad trots allt.. :) På lördag har vi alltså på schemat spa & lunch med tjejerna, match för Tobbe, Leos 1-årskalas och spelkväll hos Daniel & Maria. Men jag ska inte klaga när det händer så mycket roligt, bara synd att allt händer samma dag!
Ella tyckte om Zebbe, Kasper var inte lika fascinerad!