måndag 9 mars 2009

Uuuu..

När jag skulle blogga idag hade bokstaven u ballat ur totalt, säkert Kasper som varit och tryckt igen - trots att det är super-ajjabajja (plattan till bokstaven G är nämligen borta sen ett tag)! Men med lite våld så klickade det till och så var u tillbaka igen. Tänk ibland funkar det att banka på datorn.. ;) Idag var det ungefär lika disigt, blött & blaskigt väder som vanligt men vi tog rundan runt Skavkulla ändå. Lilla Leo var inte på humör att åka vagn så de fick vända, medan jag och Lisa fortsatte i ett rasande tempo, tyckte jag.. :) Vid lunch kom Johanna & kusinerna hit för lek & fika. Kasper var på strålande humör, gick omkring och gjorde glädjetjut och pratade en massa på sitt eget lilla språk, tänk vad ett besök kan göra efter lite isolering! Mamma tittade förbi också, hon åker ju på golfresa till Portugal med sina vänninor på onsdag.. Vilken lyx! Idag efter maten fick jag med mig Tobbe på en promenad runt Mor Mias, ack så kort runda men det var riktigt skönt att få andas lite frisk kvällsluft. Nu är det dags att göra välling! Kurragömma, vi syns inte va?! haha! En massa gos blev det idag!