fredag 3 april 2009

Bloggmästare?!

Tja, enligt Kim är jag det?! Hjälpte henne att knåpa ihop bloggen, som var totalt flippad när jag tog över. En megabild på Love som tog upp hela skärmen och resten låg hullerombuller, men jag trixade en stund och så blev bloggen normal igen. Bara bilden som ska fixas till lite men det behöver vi Johannas hjälp till! Jag fick tack vare detta ett litet ryck och "snyggade" ;) till min egen blogg med bilder på vår lilla familj!!
Min sista mammalediga dag har ägnats åt presentinköp, 2 barnkalas denna helgen och ett besök hos nyfödda lilla Wilma. Ska bli jättekul om än lite lite nervöst att åka själv med Kasper till Växjö. Tobbe ska jag ge en spark i baken innan jag åker så att han sår gräs på plättarna medan jag är borta. Och så hoppas jag på en romantisk middag när jag är hemma igen..!! Nu hoppas jag du läser älskling.. :) Den här fredagskvällen tittar vi på hockey (heja HV), jag ÄR tillsammans med en sporttok, det är verkligen sällan det inte är sport på på tv:n men å andra sidan har jag datorn för mig själv så jag klagar för det mesta inte. Bara när det krockar med Desperate eller Greys, då blir det kamp..
Vacker väder har det varit idag också, hann sitta i solstolen i en halvtimme medan Kasper sov, men ska jag vara helt ärlig så är det bara för tråkigt att sitta där. Sola är överskattat och bortkastad tid, synd bara att det är så snyggt att vara solbränd.. :)
Nästan på dagen för ett år sedan! En liten gosig bebis och en mammaledighet som kändes oändlig..