lördag 4 april 2009

En liten utflykt

Idag åkte Kasper och jag till Växjö för Loves 1-årskalas. Det bjöds på världens godaste smörgåstårta, hade kunnat sno med mig tårtan hem när folket tittade bort men det skulle ju räcka till ytterligare ett gäng gäster som skulle komma på eftermiddagen.. Love var gladare än gladast men så badade han i paket och uppmärksamhet! Efter det kalauset åkte Kasper & jag vidare till Tessan. Superfint hade de i nybyggda huset och lilla Wilma var söt så söt. Som vanligt när man träffar Tessan kan man prata i timmar och åter timmar, det spelar ingen roll hur längesen det var sedan vi sågs sist! Idag hann vi dock inte stanna så länge för Kasper var trött efter dagens äventyr och jag ville gärna köra hem medan han sov. Och så glömde jag ta kort så tyvärr har jag ingen bild på lilltjejen. Väl hemma bjöds det på makaroner och färdigköttbullar, tack älskling.. ;)
Familjen Forsberg och Love med alla sina paket