tisdag 7 april 2009

Kanal 5 kl 21.00

Då är TV:n min, fattar inte att jag är en av dom som sitter som klistrad när hemmafruarna drar igång, jag tyckte att serien verkade så skum när den kom och vägrade börja följa den. Men det gick inte så bra. Fast jag tycker att den är skum.. skum men bra ändå liksom!
Idag kom jag hem sent, men kände mig så pigg. Det var inte så farligt att börja jobba som jag trodde (än så länge i alla fall), jag har en massa energi till Kasper när jag kommer hem. Vi har dansat, busat & kittlats hela kvällen. Tobbe däremot, kan inte fatta vad han har gett sig inpå. Han har bytt blöja, matat, plockat undan, varit ute, promenerat, bytt blöja, matat, plockat undan, varit ute, promenerat and so on.. Hehe!! Han är så duktig min älskling, ingen disk, bäddad säng och en massa annat har han fixat. Han måste bara bli lite bättre på att ta kort från dagens alla äventyr så jag har till bloggen.. ;)
Så slog man på kanal 5 och upptäckte att det var hockey på TV.. Inget desperate för mig, typiskt..