torsdag 28 maj 2009

Datakunniga personer sökes!!

Datorn börjar ge sig efter 1(!) år. Den stänger av sig hela tiden, jag börjar undra hur det ska gå med min blogg om datorn ska fortsätta krångla. Tobbe och jag kan inte ett skit om datorer och hur lätt är det att "fixa" datorn när den inte ens går att starta?! Finns det någon därute som kan svara på varför den stänger av sig, är det datorn det är fel på eller har vi fått nåt skitvirus? Vi betalar ju för vettigt virusskydd.. :(
I vilket fall så har dagen tilllbringats utomhus på Hanö i blåst, regn & sol. Var där med jobbet och hade trevligt. Alla var helt slut när vi åkte hem, mer trötta än efter en stressig dag på jobbet. Tobbe har också jobbat medan Kasper har varit hos mormor, det gillar han! Helgen kommer bli ganska trist för min del, Tobbe ska spela match både fredag kväll & söndag. Bara lördagen för oss att umgås. Ysch va trist! Men jag får passa på att mysa med Kasper! Det är ju trots allt det bästa som finns, det bästa är att mysa med både Tobbe & Kasper!! :)
Såhär blev det med stolarna. I helgen ska bordsbenen målas vita!