söndag 30 augusti 2009

Brunch & Kalas!

Har ju varit lite krasslig sista dagarna men i morse när jag vaknade var jag mycket piggare och turligt nog hade vi en massa roligt inbokat just idag! Först var vi borta hos Lisa & Olof på brunch tillsammans med Sara & Marcus. Och så barnen förstås. Jättegott var det alltihop men 1:a pris får ändå smoothien, mums! Därefter åkte jag till Johanna för att hjälpa till med maten inför kalaset. Maten blev riktigt lyckad - grillade hamburgare, guacamole, fetaoströra, hembakade hamburgerbröd och till efterrätt äppelkaka med vaniljsås, mums igen.. ;) Tyvärr blir det inga bilder från dagen, hade uppebarligen "städat" bort kameran och lagt den på ett sånt där supersmart ställe.. Efter många timmars funderande och en hel del oro hittade jag den i en gammal lampkartong tillsammans med kamerasladden. Hur tänkte jag där?!