onsdag 2 september 2009

Jäkla p-böter..

Jag som tyckte jag hade gjort världens kap idag när jag bytte ett par 700 kr jeans mot ett par 400 kr jeans.. Så glömmer man såklart parkeringstiden och ännu mer såklart har ju fröken p-lisa varit där och lappat. Grrrrrr! Men jag & Kasper har haft en supermysig dag på stan med Tina. Fikade på uteservering i den underbara höstsolen, med Kasper springande fram & tillbaka! Goaste ungen med världens energi!

Ingen tennis idag för min del, jag har fortfarande alldeles för ont i halsen. Lite dumt att jag följde med Johanna, Madde & Marie på kvällspromenaden igår men det var så skönt att komma ut i den alldeles ljumma luften och prata av sig lite. Halsen blev sämre sen på kvällen och jag vaknade inatt och fick nästan panik av smärtan. Tack tack alvedon för hjälpen!