fredag 25 september 2009

Helg!!

Det har varit en hektisk vecka, och jag har ju som alltid under höstarna konstant ont i halsen.. Men men, det har jag inte tid att tänka på nu, det händer ju en massa kul i helgen!! Imorn är det dags för tjejfest, god mat, drinkar, rödvin och en massa babbel.. ;) Eftersom Tobbe ska till Växjö på 30-årsfest så får lille sockergrynet vara med på tjejfesten, och jag håller mina två tummar på att han kommer somna gott vid halv åtta och att han sover gott trots oljudet.. Men jag tror det ska gå bra!
På söndag blir det lunch hemma hos Annika med Josse & Pernilla, härligt när man är "dagen efter" att få sätta sig vid dukat bord! Kasper får vara hos mormor & morfar. Kan ju tänka mig hur det skulle se ut i Annikas lägenhet om han fick följa med.. Nehe, nu är det dags för IDOL, Yeay!