onsdag 23 september 2009

Ledig onsdag!

Det har varit fullt upp idag, det gillar vi! Fast lite väl stressigt var det mot slutet då Tobbes föräldramöte krockade med min träning, så Kasper fick tillbringa lite tid hos mormor & morfar innan läggdags.. Tina och jag har tillbringat största delen av dagen på stan, och lille Kasper har fått hänga med. Idag har han varit jättelugn och glad. Det är verkligen lyx att ha Tina med när man shoppar, hon passar Kasper, servar mig med kläder och är dessutom smakråd.. ;)
Senare på eftermiddagen fick Tobbe & jag en stund för oss själva, och självklart valde vi en kebabtallrik på Michells - romatiskt va ;)!! Kasper hade det gott på Nättrabyskolans lägerskola tillsammans med morbror Daniel & Maria och en massa högstadieelever. Behöver jag säga att han stormtrivdes!! Tack Daniel & Maria för hjälpen!! Nu är jag helt slut och kommer att somna som en stock..