fredag 30 oktober 2009

SÅKLART..

..har den tapeten utgått och jag som hade bestämt mig och var så så så nöjd.. Nu känns det bara B, jag har kollat runt och har inte hittat en enda annan tapet som jag tycker är fin! Nu kommer jag att jämföra med den och aldrig hitta nån.. :(
Jaja, annars har dagen varit jättebra! Vi har varit på god lunch och fika hemma hos Johanna, Lisa & Ella var också där! Var så längesen vi sågs nu så Kasper & Ella kände knappt igen varandra. Får bli bättring där.. ;) Vi bor ju trots allt nästan grannar!! Men tiden flyger fram och vips så har det gått en månad till.. Glömde kameran tyvärr så inga bilder. Resten av dagen har vi slitit hårt både Tobbe & jag. Men det var skönt att vara utomhus i den friska klara höstluften! Njuter av den fina ljungen som vi planterat vid berget!
Igår hade vi en mysig IKEA-dag jag & Johanna! Och jag fick handlat en fin TV-möbel med superbra förvaring. Den har Tobbe snickrat ihop åt mig, TACK! Inte nog med det, han hade frostat av frysen, tvättat, diskat och fixat medan jag var på Ikea.. Love you!! Nu är det dags att slappa framför TV:n resten av kvällen!