söndag 1 november 2009

Helgen!


Kasper hittar på en hel del roliga saker, här har han tagit på sig gummistövlarna och mitt diadem! :)
Höstsol i vardagsrummet!


Tidigt i lördags morse åkte Tobbe & Martin iväg till Göteborg för en sporthelg/festkväll hos Bolin! Jag har passat på att njuta ordentligt av egentid med Kasper, familj & vänner. I lördags hann jag med en fika med tant Tina på stan medan Kasper sussade gott i vagnen, mysigt. Åkte hem en kort runda för att fixa i ordning mig & Kasper inför kvällens middag hos syster med familj. Madde & Björn var också med, supertrevligt! Det bjöds på kycklingfilé med gorgonzolaostsås, världens godaste mat. Mums med ett glas rött till.. ;) Kusinerna lekte så de var alldeles rosiga om kinderna och somnade utan problem. Sen blev det SINGSTAR för hela slanten, jösses va roligt det är. Jag hamnade på lag med grabbarna och tyvärr fick vi stryk två gånger om med några ynka futtiga poäng.. Grrr.. :)
Idag sov Kasper till klockan 7.50, han sover ALLTID mycket bättre när vi är borta, vad beror det på??! Utsövda åkte vi till mamma & pappa för frukost. Därefter möttes Johanna & jag upp hos kusin Anki. Hon hade en massa fina barnkläder som vi fick gå igenom och plocka med oss det vi ville ha. TACK! Utöver detta har pappa, Daniel & Hoff varit på besök eller rättare sagt lagt beslag på vår TV. Det var ju SM-final i fotboll och har man Canal+ så får man ju ställa upp.. ;) Dock hade Kasper sin energitopp just då och körde runt med sin bil i världens fart framför TV:n. Vi får hoppas att killarna fick ut något av matchen ändå!
Nu är äntligen pappa Tobbe hemma hos oss igen!! Det känns skönt!!