onsdag 4 november 2009

Gnisselvagnen fixad!

1 nov -08 och 1 nov -09.. Goa goa unge!!
I förmiddags åkte Kasper & jag till Bengts Färg för att kolla på tapeter. Hittade äntligen en jag tycker om. På internet finns den bara med andra bakgrundsfärger än den jag valt tyvärr. Lite synd för jag hade velat se den på en hel vägg.. Jaja, bilder kommer kanske på bloggen efter helgen om det inte blir fiasko.. ;)
Vi passade på att åka inom Babyproffsen med gnisselvagnen också. Den har gnisslat i ett halvår och inga smörjmedel har hjälpt. Nu satte de dit sprillans nya hjul istället, vilket känsla! Har varit supernöjd med vagnen så nu när gnisslet är fixat känns det kanon! Det blev en lite runda inom pappa också, där alla barnen Hallström samlades för en kaffe. Mysigt! Synd bara att mamma jobbade.. Nu ska jag försöka ladda inför träningen ikväll, känner mig seg & trött. Vill hellre varma mig framför brasan som Tobbe just tänt!!