onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedan

Huset är städat och skinkan griljerad (och provsmakad - det hör till).. Kasper har varit hos momo och woawa idag, TACK för hjälpen! Vet inte hur vi hade fixat allt som skulle fixas annars.. :) Vi är ganska slitna nu måste jag säga men jag längtar tills imorn när gästerna kommer. Det ska bli supermysigt även om det är en omställning att fira jul i vårt hus för första gången. Den där magiska julkänslan har inte riktigt velat infinna sig och jag ska erkänna att det har kommit en tår när jag insett att det är dags att skapa nya traditioner.. Men så tänker jag på min älskade lille kille, det är ju han som ska stå i cetrum nu, och det kan knappast bli bättre än att få fira med sina nära & kära från både mammas och pappas sida!
Denna fina ljusstake var årets julklapp från jobbet!