tisdag 22 december 2009

Skit skit skit..

Pepparkaksbak med nya förklädet som Kasper fick på dagis! Deg är gott.. :)
Jag är skitarg på Leksakshuset som lyckas ha skitmaskiner som pajar JUST när jag är i behov av dem (de var inte särskilt trevliga heller när jag klagade ;).. Mest arg är jag ändå på mig själv som var så sent ute med julkorten, dumma mig! Det var nog meningen att det skulle bli såhär så att jag lär mig nångång. Nu blir det som ni förstår inga julkort men vem vet, kanske ett nyårskort istället.. ;) Släkten har som tur var fått eftersom jag har en storasyster som är fantastisk på allt sånt! Nästa år SKA jag vara ute i god tid! Idag har vi bakat pepparkakor men Kasper var mest förtjust i degen. Får man ont i magen av att äta för mycket pepparkaksdeg eller var det bara nåt vuxna tutade i en för att man inte skulle äta så mycket deg?! Kasper har nämnligen svårt att somna ikväll? Tänkte det kunde bero på det?