torsdag 4 februari 2010

Kasper 2 år!

Idag fyller vår älskade lille gullunge två år! Han har fått fyra paket, ett från faster Ann-sofi & Lars (tack säger Kasper!!) och tre från Tobbe & mig. Han blev sååå glad! När han öppnat alla sa han "mea tet" (mera paket). Vi får väl hoppas att han piggnar på sig så det blir kalas på söndag som planerat. Det är nämligen så att Kasper på självaste födelsedagen blivit magsjuk.. Jag borde ha anat att något inte stod rätt till igår när han inte ens tog välling på morgonen. Han åt sedan ingenting på hela dagen förutom en liten banan och lite hallonproviva. Kan ju säga att den blandningen lite senare kom upp med världens fart.. :( Det var bara att proppa tvättmaskinen full och jag tänkte när jag tryckte på startknappen "undrar hur många maskiner vi fyller denna gång". Efter förra årets 3(!) magsjukor varav en slutade med två dygns dropp på sjukhus knyter det sig i magen på mig när Kasper börjar kräkas.. Men det verkar betydligt lugnare denna gång, 4 spyor än så länge och nu verkar det ha vänt. Vi har ändå haft en urmysig eftermiddag, Tobbe hade skottat hela uppfarten när jag kom hem från jobbet, hängt upp flaggan, stekt pannkakor och tänt ljus. Och så sjöng vi för Kasper och han satt så sött på mattan och väntade på sina paket! En obeskrivlig KÄRLEK!! Kasper säger tack till alla som grattat idag!!