onsdag 3 februari 2010

Trots! Gaah!

Igår jobbade jag övertid för första gången.. Det var ingen hit.. Ont i händerna fick jag av allt skrivande, jag hann inte med ens hälften av vad jag planerat och det var dessutom riktigt otäckt att vara ensam kvar på kontoret så sent.. :( Men men, nu är det gjort i alla fall! Idag ska Kasper & jag åka iväg på en liten shoppingtur. Väntar bara på att han ska vakna från middagsluren. Idag har vi haft värsta trotsmorgonen, Kasper blir helt förtvivlad när något går emot honom och gråter hysteriskt tills han är helt slut. Läste i vi föräldrar att barn mellan 2-3 år fajtas med sina föräldrar i princip hela dagarna om små och stora saker, ett exempel som många känner igen sig i är när man ska iväg och barnet vägrar att ta på sig ytterkläderna. Det var mitt i prick det!! Exakt så har vi det nu.. Puh!! Känslorna åker berg & dalbana här hemma!! ;)
Tror jag får köpa mig den här boken..