söndag 28 mars 2010

Nu är det dags..

.. att sluta stressa! På sista tiden har det varit lite för mycket, både på jobbet & hemma! Det fick jag sota för igår när jag fick en dryg huvudvärk mitt under tjejfesten.. Varken ipren eller treo rådde bot på den och det var bara att bjussa bort allt mitt vin och bädda ner mig i Marias säng. Jag var så ledsen och besviken, hade sett fram emot denna kväll sen inbjudan damp ned. MEN jag hann ju vara med på en massa kul ändå, bla "ranking the stars".. Jösses så kul det var!! Och så allas huvudbonader och dess motiveringar.. ;) Kolla in värdinnans blogg www.tantbrun.blogspot.com för mer info om en hejdundrande tjejfest!!
Annars har det varit en lugn dag. Kasper har sovit i nästan 3(!) timmar. Först fick han sova ute i vagnen men så kom glassbilen och trudeluttade precis vid vårt.. :( men han somnade sen om i min famn, mysigt! Tobbe & Jens åkte till brorsan idag på en riktig grabbeftermiddag - hockey, öl & en räkmacka! Okej, räkmackan var lite otippad, vuxenpoäng till brorsan där.. :) Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en filt, chips och senaste allt i hemmet!!