torsdag 24 juni 2010

Firat pappsen!



Igår var familjen här, vi firade pappa som fyller år på självaste midsommarafton! Grattis igen älskade pappsen! Kvällssolen gassade gott medan vi åt grillad korv och till efterrätt hade syrran gjort världens godaste tårta! Det blev en bit över som hamnade i vår frys, mums.. :) Det var lagom avkopplade igår, knytiskalas borde man ha jämt! Kusinerna lekte för fullt och Abbe lärde Kasper att klättra högt upp i gungställningen och sen hänga sig och släppa, puh, hönsmamman håller mest andan. Det är verkligen dags att såga av de översta stegen och lägga en bred planka så att de kan klättra över på lagom höjd.. Kasper har börjat räkna här hemma, har man en pappa som är mattelärare så ska man ju kunna det tycker Tobbe. Det låter ungefär såhär - "ett, två, åtta, nio, tio" - siffrorna däremellan är väl inte så viktiga?! Nu är det dags för fotboll - det går ganska bra för mig i drömelvan än så länge, plats 5 av 14 men viktigast av allt, Tobbe är några snäpp efter mig.. ;)
By the way, jag funderar så det knakar på om jag ska låsa bloggen.. Jag ger det lite tid till, sen får jag ta ett beslut!