söndag 13 juni 2010

Grillkväll & en tur till Brunnsparken

Kusinerna

Igår blev det grillkväll hemma hos mamma & pappa! Lika mysigt som alltid och underbart avslappnat, precis vad vi behövde! Barnen busade länge, alldeles för länge?! Dags att dra ner på 2-timmarsluren mitt på dagen han stoora killen nu ju. Snart är det också dags att ta tag i blöj-projektet. Han är iofs redan på gång & jag kan knappt minnas när jag bytte en bajsblöja sist.. :) Hur som helst, vi går över till någon lika spännande som bajsblöjor, nämligen fotbolls-VM. Än så länge är jag med, tycker det är kul att kolla & känna stämningen osv. Min sambo är extra gullig & säger att jag är hans drömtjej! Det behövs om jag ska stå ut den närmsta månaden - jag pratar då om att se ALLA matcher.. Yes, även Algeriet - Slovenien.. Men han gick faktiskt med på att köra ljudlöst under en 5-minuters fika idag vilket var tacksamt med tanke på de förbannade tutorna! Frågan är hur länge Kasper klarar sig utan sin Lilla-spöket-Laban-film-time.. ;) Idag blev det en tur till Brunnsparken, Kasper, Caspar och Ludwig fick verkligen leka av sig. De var alldeles svettiga!! De jagade änderna, åkte rutschkana, åkte snurran osv. Nu sover han gott och jag ska krypa ner i soffan bredvid min älskling och titta på Tyskland - Australien!!