onsdag 16 juni 2010

Tandläkaren!

Idag har Kasper & jag varit hos tandläkaren, han var superduktig och gapade stort som en krokodil.. :) Jag kände mig löjlig som bokade en tid pga att ena kindtanden såg konstig ut, och tänkte avboka in i det sista. Tur jag inte gjorde det, för tanden var lätt skadad.. Inget allvarligt men de smetade på något och han fick en ny tid efter sommaren igen! De var så snälla!
Idag är det skolavslutning och även om inte lärarna slutar idag så ska vi ändå fira lite med en stor familjekebablåda! I helgen väntar en massa skoj, tjejkväll hemma hos Josefin på fredag med mina käraste tjejkompisar och på lördag är det sommarfest på Sjuhalla med familjerna Hallström & Nilsson. Förra festen för 8 år sedan skrattar vi åt än idag.. ;) Helt galet var det! Jag har nu ÄNTLIGEN fått min kameraladdare så nu kommer jag bjuda på livebilder i mängder, yes!
Nu längtar vi till Djursvik!