tisdag 15 november 2011

Små små framsteg

Senaste veckan har jag börjat äta litegrann. Vissa dagar mer, andra mindre. Men vågen är envis, inte ett endaste litet gram har jag gått upp. När jag äter för mycket eller fel mat, som idag - en liten tallrik spagetti carbonara - så deckar jag i soffan, sover som en liten gris tills jag vaknar av att det är dags att hångla med toaletten. Blir så less och tänker såklart att jag inte skulle ha ätit det där, det kunde jag ju ha räknat ut själv..

Jag tycker ändå att det går framåt, med små små steg. Men oj vad jag sover, oftast masar jag mig upp en liten stund vid 10 för att ta min illamåendemedicin och försöka fylla på med vätska och kanske nånting litet i matväg. Sen lägger jag mig igen. Imorn är mitt stora mål att komma ut en liten stund för att andas frisk luft.. :)