måndag 14 november 2011

Lovis Ingrid Sofia

Igår var det dop för lilla Lovis, Ingrid, Sofia - fina namn tycker moster.. ;) Hon var alldeles pigg och vaken under dopakten, och däremellan var det många som ville hålla. Det var ett fint dop, men så är min storasyster mästare på "festplanering". Jag är så glad att jag kunde vara med!!
Doptårtan med de sötaste små marsipan-converse jag någonsin skådat!
Kasper matar Valle med godis
Lovis i finkläder!



Familjen med faddrarna mormor & farmor
Jag vill också passa på att skriva om all den fina respons jag fick på förra inlägget. Oj vad det värmer! Det känns mycket enklare att ligga till sängs nu.. :) Idag fick jag dessutom en påse i brevlådan av en fin vän, det som låg i var verkligen stämplat - ia, tex lättdryck (som är det enda jag kan dricka nu för tiden), lakritsklubbor, tidningar och massa annat välbehövligt! Tack snälla!!