torsdag 29 december 2011

Slappedagar

Nu är julen firad på alla sätt & vis. Julafton här gick fint, tomten kom, ingen fick magsjukan och diskmaskinen fungerade. På annandagen åkte vi till Smålands skogar och fick uppleva strömavbrott och en trasig varmvattenberedare. Men desto mysigare.. :) Som tur är har svärföräldrarna en vedspis så matlagningen gick det ingen nöd på! Vi åkte till Kosta (och fyndade upp julklappspengarna) och när vi var tillbaka var strömmen tillbaka. Kasper har fått efterlängtad lektid med kusinerna, det är underbart att se hur mycket de tycker om varandra! Nu är vi hemkomna igen och tacksamma över den fina jul vi fått fira!

Kalle Ankas jul!
Två välbehövliga slappedagar väntar innan nyårsafton. Jag känner mig trött även att jag sover 12 h per natt och lite på dagen, samtidigt blir jag rastlös av att bara dega. Jag funderar på att åka till stan, men får lite lätt huvudvärk av bara tanken. Jag tror jag börjar med att bada med Kasper och alla leksaksgubbar, sen får vi se..