fredag 30 december 2011

Vecka 20

Nu har jag gått in i vecka 20 och bebis sparkas lite varje dag. Tobbe har inte kunnat känna ännu men jag tror inte det dröjer så länge. Illamåendet har kommit tillbaka något, varje gång jag åker bil är jag nära att kräkas, men jag har inga större problem med att äta och jag tycker inte att jag blir lika deckad efter måltid numera som jag varit innan. Men jag behöver vila varje dag och när det varit för mycket toksover jag flera timmar mitt på dagen. Men så länge jag får min vila så mår jag hyfsat. Lergiganen kan jag inte sluta med, jag har försökt. Niferexen tar jag ca 2 ggr/vecka, jag har fått order om 1 varje dag men det går inte. Hormonig har jag blivit och Tobbe försöker hänga med i svängarna och göra mig glad - det har blivit många romantiska filmer den senaste tiden.. ;)