fredag 20 juli 2012

Pust


Jag känner mig lite trött faktiskt, vet inte om jag har en förkylning på gång? Sömnbrist? Eller är det bara för mycket i kalendern? Men huuuuur ska man kunna prioritera bland goda fikor, roliga saker och fina vänner.. Det förstår inte jag..
Jag har i alla fall samlat lite energi på tennisbanan! Puff, Marie, Erika & jag körde grundslagsmatcher, 2 bollar i stöten, så det stod härliga till. Som på den gamla goda tiden!! Oj så rysligt roligt det var, skulle kunna köra tre timmar till utan problem.. ;)
Klart.se fortsätter helgardera sin väderleksprognos och nu måste jag medge att de lyckas rätt bra. En sol, ett moln och några regndroppar. Ja, det är precis så dagarna ser ut. Igår var jag lite less och pallade inte vänta ut skurarna, så jag gav mig ut i regnet med sekatören i högsta hugg och friserade buskar & träd.. Och så en liten nyplanterad japansk pil fick det bli, min favorit!!