onsdag 26 december 2012

Hos farmor & farfar


Vi har det bra i Småland, lugnt och skönt och en massa tid till stickning. Jag är fast, och lite orolig att jag får abstinens nu när jag snart har stickat upp allt garn jag hade med mig. Fast å andra sidan har jag en fin grå, icke sticksig, tub med mig hem. Tyvärr har jag fått en mycket retlig hosta som håller mig vaken på natten, så jag kan liksom inte skylla på Sanna längre. Hon sover förresten lite bättre dessutom. Kanske för att hon har det rätt så bra här :)


Kasper har fått skidor i julklapp och gjorde debut idag i snöslasket. Det började bra.


Sen hamnade ena skidan fel.


Och då blev det en liten vurpa.


Självaste julafton firades hos syster. Det var precis så som man önskar att det ska vara, ja bortsett från att Tobbe körde bilen in i en av Jens snövallar när vi skulle hem. Men vi kom loss till slut. Bildbomb från julafton kommer när vi är på hemmaplan igen..