torsdag 7 februari 2013

Snörvel

Det var mig en seg rackare till förkylning Sanna har åkt på. Tänkte att hon skulle vara pigg & kry lagom till Kaspers kalas på lördag, men jag börjar tveka. Dessutom verkar hon ha snorat över en massa baciller på mig för idag vaknade jag med ont i halsen. Typiskt. Vill inte missa träningen imorgon.

Igår var jag på anställningsintervju på mitt gamla jobb. Inte lika nervöst som det brukar vara vid en intervju, jag var ju nyssens där känns det som, men ändå så pass att jag glömde bort att äta. Hur som helst, det kändes bra i alla fall!

Barnrummen går framåt, bokhyllan är nu putsad, tvättat med t-sprit och målad en gång. Smidighet var temat för renoveringen, jag har liksom fått testa att måla i de allra konstigaste ställningarna. Ja ni fattar nog när ni ser bilden. Det kommer bli läckert med stjärntapeten bakom, och så ska den fyllas med vackra saker.