fredag 6 september 2013

Fredag

Tänkte unna mig ett glas rött såhär på fredagskvällen, var så längesen nu, men inte en endaste liten droppe fanns i huset. Buhu. Letade fram en gammal fläderbärscider som gick ut i augusti 2012. Rätt sockersliskigt men äsch, med Veronica Maggio i bakgrunden och kvällssolen i ansiktet så kan väl inget bli fel :)

Status annars - ingen skillnad. Träffade farbror doktorn igår, en snäll sådan, han var osäker och fick rådfråga kollegorna både en och två gånger men kom till slut fram till att det inte ska göras någon lumbalpunktion i nuläget. Ny bedömning nästa vecka. Jag biter ihop.

Full med stinkande tigerbalsam i nacken åkte jag till restaurang igår och mötte upp med mina vänner #fläskfileàlaMontmartre och idag har Kasper och jag hälsat på kisungarna #ulligabrottningsmatcher. Nu åter till fredagsmyset #popcorn&Nickenyfiken