torsdag 5 mars 2009

Där kom den.. ;)


Jaha, första snorkiga kommentaren på min blogg, anonym dessutom, kan det blir bättre.. ;) Kasper kräktes inatt (vilket absolut inte är någon hemlighet). I morse skriver jag ett inlägg om gårdagens besök, alltså hade han inte hunnit kräkas när vi var iväg igår, han var dessutom hur pigg & glad som helst så vem kunde ana vad som komma skulle?! Han hade varit liten i maten men det kan väl bero på vad som helst egentligen? I morse ringer jag Justina som skulle komma på besök idag och berättar hur läget ligger till. Justina bestämmer sig för att komma till oss ändå.. Så så var det med den saken! Tror den anonyma personen helt enkelt missade den inte helt oviktiga detaljen som visar när inlägget publicerades.. Och för att lite till påpeka att vi inte är en familj som gladeligen sprider kräkviruset vidare är morgondagens tillställning här inställd just pga av ett litet kräksjukt barn!! Nu har han iofs inte kräkts mer men man vet ju aldrig, kanske blir en ny liten minipizza inatt.. :) Nu ska jag kolla till min lilla älskling!
Ps. Kasper låg inlagd med dropp i höstas pga rotavirus, därför blir jag totalt vansinnig när någon påstår att vi inte visar respekt för smittorisken.. Gaaaaaaaah!