fredag 6 mars 2009

En liten bebis!

Nu har min kära vän Tessan & hennes Adde blivit lyckliga föräldrar till en liten flicka, stort GRATTIS!! Sååå synd bara att webbisar i Växjö är nerlagt, vill ju se tjejen... ;) Jag får helt enkelt hia mig tills Tessan skickar bilder eller vi åker till Växjö! Idag är det fredag men ingen fredagskänsla har man. Ikväll skulle vi haft middag & spelkväll hos oss med Madde & Björn och Johanna & Jens, men kräkisarna satte stopp för det! Det är ju inte bara Kasper som varit krasslig, även kusinera åkte på nåt.. Dagen har varit bra annars, Tobbe slutar tidigt på fredagar och det är lyx och Kasper har varit piggelin. Skönt!
Tack goa familj & goa vänner för alla goa kommentarer igår, tänk vad många som blev engagerade pga en något ogenomtänkt kommentar från fröken anonym. Nu har ju i alla fall min blogg bjudit på lite dramatik!! Imorn har Tobbe fotbollscup och jag ska åka till pappa & jobba med en grej till Kaspers rum. Snart är det färdigt och rummet kommer bli riktigt mysigt! Nu ska vi ta fram chipsen och kolla på film. KRAM
"Jag har gått i en månad men att resa sig från sittande till stående utan hjälpmedel har jag inte klarat av förrän nu.. ;) "