söndag 8 mars 2009

Söndagsmys!

Idag vaknade Tobbe & jag av att någon lekte ute i vardagsrummet.. Ja, det var Kasper!! Han hade vaknat och ville upp & leka, kröp försiktigt ner från sängen så att vi inte skulle vakna. Denna lilla busiga ungen... ;) Jag fick sova en extra timme i morse och vaknade sedan av att Tobbe hade gjort lyxfrukost och tänt en brasa, mysigt! I fredags var det dags för ännu en liten bebis att se dagens ljus, det var Martin & Heidi som fick en flicka - GRATTIS säger vi!
Annars har helgen flugit förbi utan att man hunnit känna att det är helg.. Igår var Tobbe på fotbollscup hela dagen, trist som tusan. Idag har jag träffat tjejerna borta hos Sara, supertrevligt men jag saknade min bebis när alla andra bebisar var där, men snart är smittorisken över och han kan leka med kompisarna igen! Paniken över jobbstarten börjar smyga sig på, det är mindre än 1 månad kvar och jag vill inte! Jag vill vara mammeledig jämt.. ;) Tänk vilken lyx det har varit. Jag hoppas att jag ska kunna vara hemma mycket med Kasper under hans uppväxt. Tid är mer värdefullt än pengar i min lilla värld!! Snart kommer bilder från Kaspers rum.. :)
Det är kul att busa på stora nya mattan!