söndag 5 april 2009

Kalas & fikabesök

Jippi, jag får äta tårta helt själv!
Idag var det 1-årskalas för lilla Ella. Jag var tvungen att kila inom Sara innan för jag nöt inte komma på ännu ett kalas med en present insvept i julpapper. Sara hade fint barbapappapapper som vi fick låna lite av, Tack! Sara om du läser nu så råkade jag få med mig er tejp, hade två likadana tejprullar i jackfickan när jag kom hem, du får den nästa gång vi ses. Kalaset var jättetrevlig och Lisa hade fixat det så fint och gjort supergod tårta. Ella rev upp paket och stojade omkring med alla bebisgäster. Det var med andra ord fullt ös som det brukar vara på barnkalas.
På eftermiddagen kom Daniel & Maria på besök och vi njöt av en kopp kaffe i uterummet. Lite jobb har jag hunnit med också, putsat fönster, rensat skräp & krattat grus. Allt för att förtränga jobbstarten imorn. Men nu går det inte längre, när jag tittar på Kasper som springer runt med nappen i munnen och är så söt så har jag faktiskt rätt att vara lite ledsen över att min mammaledighet är över..
Födelsedagsbarnet!
Leo & Kasper