måndag 5 december 2011

Mysig helg i Småland

Kasper med vår julgran
I fredags åkte vi till svärföräldrarna i Smålands skogar. Det var underbart att komma dit, för alla i vår lilla familj. Dagarna har liksom haft en tendens att se likadana ut här hemma. Den här gången mådde jag mycket bättre och slapp skämma ut mig med att spy i deras vask (hann inte till toaletten den gången).. :-/
Kasper tycker det är så mysigt att smyga ner till farmor & farfar när han har vaknat. Toktrötta mamman och pappan ligger kvar i sängen tills Kasper kommer och berättar att "kuckeliku klockan är fu" (fast hon är mer 9) Lyxigt! En liten söt julgran fick vi med oss hem, Kasper fick vara med och välja och det var stort för en liten kille som han!

Väl hemma igen kände jag mig piggare än vanligt och fixade lite ute i trädgården, med krukor och annat. Fint blev det men nej nej nej, så pigg var jag inte. Har varit såå trött efter det och vips så är illamåendet värre igen.. Man får passa sig.. :)

Och så en liten magbild som jag ju lovat, v 17 idag. Den växer så det knakar..