måndag 2 januari 2012

Gott nytt år!

I år skulle vi fira in det nya året borta på Sjöbrisstigen med ett gäng helt fantastiska människor, som vi hade längtat! Grabbarna skulle bada bastu medan tjejerna gjorde sig i ordning. Tyvärr blev det inte som planerat och efter 5 minuter i bastun fick Tobbe ge sig av hemåt igen för att han mådde dåligt. Kasper & jag gick bort en sväng men jag kände mig svag och lätt svimfärdig och innan tolvslaget var vi hemma igen. Två lealösa blekisar i mysbyxor stapplade ut vid tolvslaget med lille Kasper för att titta på raketerna. Det kändes rätt konstigt.. Vi har ingen aning om vad för baciller vi drabbats av, Tobbe hade svårt att andas och kände sig matt, ingen feber dock och inga spyor. Själv fick jag hänga över toastolen igen, men jag har ju vanan inne! Tack ändå till värdparet och alla ni andra fina för en toppenkväll, så länge den nu varade.. ;) 

Fina Maria & Madde!
Hur som helst så känner vi oss enormt hoppfulla inför det kommande året, vi väntar ju på något fantastiskt! ♥