måndag 26 november 2012

Kunde inte hia mig

Så nu har stjärnorna åkt upp i huset. Såg att flera grannar redan tjuvstartat så jag passade också på. Dessutom är det tillräckligt med allt adventsfix utomhus som vi har framför oss till helgen. Jag tycker alltid att jag är så nogrann när jag packar ner julsakerna vid utsopet men lik förbannat hittar jag ingenting av det jag letar efter. Hopplöst. Som slingan jag tänkte ha i uterummet, den låg så fint ihopasnurrad i en av kartongerna men det kan ju kvitta när man inte hittar kontaktmojsarna som hör till. Kasper blev glad för sin stjärna men sen var det mest långtråkigt att julpynta tyckte han. Så jag passade på att fixa en bilbana i hans rum som han kunde sysselsätta sig med tills jag var färdig. Nu när rummet är säkrat från småsaker får Sanna sitta i mitten av banan och titta på!!