tisdag 27 november 2018

Febrigt, snorigt och hostigt

Så slog febern till för Kasper, lagom till hemkomst. Men med tanke på hur många som snörvlade under resan + badlandsbaciller så var det ju inte helt överraskande. Hur eller hur så har det varit otroligt mysiga dagar. Bara Kasper och jag ♥️

Vi har jobbat med skolarbete, fikat och andats frisk luft. Däremellan Fortnite-paus (för Kasper) och adventsfix (för mig). Alltså, jag har skruvat och pillat på de där förbaskade små lampskärmsringarna så jag nästan vill spy. Inget passade, dessutom saknades det en massa sådana där metalliga ”stjärnhållare”. På detta känner jag mig (redan)  allergisk mot rött och fönstren är oputsade. Nämnde jag att vi har julen hos oss i år?

Bonustid med mina älskade!

Över till något mer positivt - FROSTEN! De där glittriga små isflingorna som ligger som ett kristall-lager på marken kan inte annat än gör en glad. Låt det bli en riktigt bitig frostig jul i år! 😊